Amikor néhány barátommal úgy döntöttünk, hogy vállalkozásba kezdünk, egy olyan webáruházat hoztunk létre, amely külföldről behozott árukat kínál. Az idei év során, részben a COVID-19 járvány hatásának köszönhetően, vállalkozásunk rendkívül sikeres volt. Ennek ellenére tudtuk, hogy ezt a sikert nem érhettük volna el, ha nem hallgatunk a webfejlesztőnk tanácsára és nem kezdünk el foglalkozni a linképítéssel.
Kezdetben úgy álltunk hozzá a linképítéshez, mint sokan mások, kételkedve és kíváncsian, hogy vajon miért is olyan fontos ez a folyamat. Azonban hamarosan rájöttünk, hogy a linképítés egy olyan stratégia, amely jelentősen növeli weboldalunk látogatottságát, és így több vásárlót vonz. A webfejlesztő csapatunk számos olyan weboldalon helyezett el cikkeket rólunk, amelyek hivatkozásokat tartalmaztak a webáruházunkra. Ennek eredményeképpen két-három hónap elteltével észrevehetően megnőtt a rendelések száma, és fél év alatt majdnem megduplázódott a kiszállított csomagok mennyisége.
Ez a siker meggyőzött minket arról, hogy a linképítés egy hosszú távú befektetés, amelyet érdemes folytatni. Annak ellenére, hogy mások is hangoztatták a linképítés hatékonyságát, tudtuk, hogy a siker nem garantált, és rosszul választott stratégia esetén veszteségek is érhetnek. Szerencsére a velünk együttműködő cég nagyon megbízhatónak bizonyult, és mindenben támogattak minket.
Ahogy várjuk a következő évet, kíváncsian figyeljük, hogyan alakulnak a rendeléseink az általában csendesebb időszakokban. Az online vállalkozások tulajdonosainak üzenem: a linképítés nem csupán egy opció, hanem egy szükségszerű lépés a siker felé. Minél hamarabb belevágsz, annál előbb kezdhetsz el élvezni a döntésed gyümölcseit.